Anneko ilişik kesme tarihleri il il açıklanıyor hala. Lojmanda oturanların lojmandan çıkma süreleri hatırladığım kadarıyla ekime kadar. Onlar boşaltmadan taşınmak imkansız zaten.
Biz Ekim 19 de lojmanda gecebilmiştik. 2 sene öncesinden bahsediyorum tabi , batıdan doguya geldigimiz zaman…