Balbebek22 elinizi vakum şeklinde tutup hafif pıt pitlar yaparak vurun sonra aşağıdan yukarı yukarıdan aşağı doğru sıvazlayın olmazsa bisiklet hareketleri, ayaklarını içe doğru çekme bastırma hareketini gaz masajı vs yaparak yardımcı olabilirsin gazini cikartmasinda bende hiç çıkartamıyordum gaz sancılarımız o kadar kötüydü ki biran onları hatırladım Allah yardımcın olsun bacım zor biliyorum ama sabret bu günlerde geçecek