kgnms Sut alerjimiz yogun bir sekilde devam ediyor 11 aydir diyet yapiyorum cok yoruldum gercekten bitecek mi
Guneskiz48 kgnms bend edilmeyecek sanıyordum ama 22 aylıkken geçti çok şükür umarım bir an önce sizinki de geçer
Zeynep_Eren18 kgnms Kanda mi çıktı süt alerjisi yoksa deride mi deride cıktıysa er ya da geç bitiyor oğlumda 1 yaşında bitti ama halen var diyebilirim kaymaklı ürünlere devam ediyor yediği an her yeri kabarıyor
Tirtil35 kgnms bugün doktora gittim benimde sut değerimiz artmış bende katı diyet yapıyorum bana dediki katı diyetlerde bazen böyle artabiliyor sen kendinde sütü firinlanmis şekilde aç dene sonra bebekte dene dedi
Alibebek20 kgnms yorulmak ne kelime tükendik… 19 aylik geçmedi halen üstüne baksa gıdalara da basladi😔
kgnms Guneskiz48 emziriyor muydunuz sutumden bile farkedip kotu oluyor artik ben de dusunmeden yemek istiyorum diyetten biktim
Guneskiz48 kgnms ben çok uzun süre emziremedim hiç sütüm yoktu emzirdigim dönemde de çok katı diyet yaptım gerçekten çok zor