Yaseminnecer Kızlar sizden fikir alim 3 aylık bebeğim var bizim banyo küvetli sizce orda yıkasam dahamı pratik olur karar vereemdim bende yanında otursam akıl verirmisiniz tek yıkicam
Deletedmom_33 Yaseminnecer 4 buçuk aylık banyo& mama oturağı aldım. 3-5 dk oturtup yıkıyorum 1 haftadır. Öncesinde salona küvetini taşı topla yapıyordum. Geçen de banyo da küveti sıcak suyla doldurdum girdik içine oynattim su da 10 dk
Sedacyln Yaseminnecer 4 aylık kızım var banyoda küvetim yok ama kucağıma alıp tek başıma yıkıyorum canım fıskıyeden akan suya bayılıyo hiç ağlamıyo ve aşırı pratik oluyo bikere dene devamı geliyo zaten😂
Themamacita Yaseminnecer banyoda duşakabinde yerde bağdaş kurup oturuyorum kucağıma yatırıyorum çok rahat oluyor bebek küveti çok zahmetli ya
_mmom Yaseminnecer bebek banyo oturağı kullanabilirsiniz 1 ay sonra falan çok rahat oluyor :) şu anda da kendiniz soyunun diZinize yatırın yüzüstü öyle yıkayın ben poposunu yıkarken öyle yapıyorum
Gokcennderenn Sedacyln bende öyle yapıyorum musluğu açıyorum bende altına tutuyorum küvet katla suyunu boşalt derdinden kurtuldum
minikMarquez Yaseminnecer ben kızımla küvette yikaniyorum birlikte yikaniyoruz öyle daha iyi hem tentene temas oluyor bazen memeyi tutmadığı içinde iyi oluyor başta herşeyini toplar yikardim sonra o kovaya su dök diğerine derken zorladı tek başına olunca zor
Yaseminnecer minikMarquez işte bende öyle kendi küveti çok zor diyorım küvet doldurim beraber girelim daha rahat tutarım diye düşündüm çok sağolun
minikMarquez Yaseminnecer aynen öyle daha rahat emin olun sürekli eşimi beklerdim gelip kova taşısın diye sonrasında dedim böyle olmaz küvete götürdüm
Sedacyln Denizanasi92 zaten doğalgazı 37 dereceye ayarladım suyu tam sıcaklıkta akıyo am yinede sıcak olduğunu hissedersem musluktan ayarlıyorum canım
Azemefnan_2021 Yaseminnecer kayıyor sabunlu olunca en iyisi küveti bizimde dusakabın küvetlı küvetini onun içine koyup yıkıyorum