Kızlar bebeğim 3 aylık ve sık sık pişik oluypr artık bıkmış durudmayım herşeyi denememe rağmen oluyor ıslak mendil kullanmıyorum denemediğim pişik kremi kalmadı mustela bepanthol zeytinyağı kantaron yağı yeşil arko hepsini denedim ama hiçbiriinden tam sonuç alamadım acaba bebek bezinden mi diye düşünüyorum molfix kullandık sleeppy kullandık şiödide migrosun bezini kullanıyorum pişik yapmayan bez öneriniz varmı yardımcı olur musunuz
1.