güzel anneler günaydın doğum yapalı 1 ay oldu normal doğum yaptım dün gece vajinama krem sürerken dikişlerime bi et parçası değdi elime aynadan baktım vajina girişinde bezelye büyüklüğünde et parçası duruyor sarkmış bi şekilde psikolojim bozuldu uyku girmiyor gözüme bu neyin nesi sizce başına aynı durum gelen var mı lütfen yardımcı olun