Balkiz15 Kizlar ben şehir dışında olacam 40in çıkınca gel dedi doktor ama gidemicem. Kendimi iyi hissediyorum dikişlerim de düşmüştü adet oldum bitti. Dikiş yerimde de bi acı yok. Illa gitmek gerekir mi gitmeyen var mi
Minnakkayram Balkiz15 sezeryan olmustum dıkıs yerleıme bakmıstı fakat sıvı bırıkımı olablıyomus bende oyle olmustu ılac kullanmıstım. Smear testıde almıstı. Kontrol amaclı gıdın bence o gun olmasa bıle baska bır gun
Sontvbukucu Balkiz15 ultrason ile rahime bakiyor dikişleri kontrol ediyor ama illa 41. Gun gideceksiniz diye birsey yok dönünce gidersiniz. Ben 50. Gun gidebilmistim. Normal dogum yapmıştım.
sevgii_123 Balkiz15 ben gitmedim 15. Gün de gitmiştim baya aciyodu ama benimki ayakta durmaktan acımıştı
Minnakkayram Balkiz15 sanırım alttan muayene edıyolar normal dogumda bı kontrole gıdın musaıt oldugunuzda derım ılıskı olucaksa mıkrop kapma durumuda olabılır
Balkiz15 Minnakkayram evet alttan muayene etti doğumdan 1 hafta sonra. Sonra 40imda tekrar çağırdı. Bilemedim ya kararsizim
Sontvbukucu Balkiz15 yok zaten ilk 1 hafta sonra gidiyorsun bakiyor. 40 çıkınca gel diyor yine ayni şekilde bakiyor. Kanama icerde durmuş mu ona da bakiyor.
Sifakusu Alt muayene yapıyor. Gitmen gerekir çünkü iş dikişe vs bakıyor gözle görünmeyecek bi şey yani. Geldikten sonra git yada orada git bence
Deletedmom_8 Balkiz15 normal doğum yaptım gitmiştim. Smear testi almıştı. Bulunduğunuz şehirde gidebilirsiniz doktora.