Merhaba anneler kızım 4 aylık dewit3 yanına ferrum werdi doktorumuz aç karnına 6 damla dedi ama kızım daha bebek sadece anne sütü weriyorum o yüzden anca 1 saat emzirme öncesi weriyorum ilacı 1 saatte bekleye sütle temas olmasın diyorum midede öylece emziriyorum 1 saat sonrası we eğer sabah aç karnına bu şekilde unutursam gün içinde weriyorum bu şekilde Sizce yanlış mı yapıyorum acaba daha fazla da kızım beklemez Nuray sormak istedim sizler nasıl weriyorsunuz