Melikeeeecansuu Denizzz88 ben pırınc unu yapıyorum 11 de uyutuom yedırıp sabah 6 bucuga kadar felan uyanmıyor tok tutuyo
1Dost bebekarven biz ona bağladık azıları çıkarıyordu iştahsızdı agrısı da geçince yemiş olabilir bilmiyorum ama suan 3 yasında hala aynı iştahsız
Ayza-Lina Melikeeeecansuu doktoruma sordum zincfort içirebilirsin dedi onunla birazcık yer gibi oldu sabahları içiriyorum artık. Sende doktoruna bir sor istersen