Streptekok Kızlar bugün uyku eğitimine başlayayım dedim. Karnını doyurdum, altını aldım beşiğe koydum asla durmadi ,ağladı. Dayanamadı bu ana yüreği bugün başarısız oldum :(
Burculicee Streptekok ben 4 aylıkken eğitimi verdim yanıma yatırdım uyku müzüği açtım pış pış yaptım saçıylaa oynadım oldu ama 7. Ayda bi hasta oldu bütün düzen alt üst sallıyorum şuan 1 yaşında
ilahe_yusuf Streptekok kucağımda piş piş açıyorum tlfnda öyle uyuyor bebeklikten böyle uyuttum alıştı hiç ayakta sallamadim
BurcuGorkem Altını alıyorum mamasını içiriyorum , piş piş açıyorum sacını oksuyorum poposuna vuruyorum uyuyor 8 aylık
agahtokdemir41 Benim bebeğimde 3 aylık ilk zamanlar kendi uyuyordu sonra ayakta salladım bir aydır kucakta sallıyorum poposuna pış pış yapıyorum uyuyor 2 gündür yatağına koyunca uyandı bende geri sallamadım müzik açtım odadan çıktım kendi kendine uyumuş.