Oğlum 8 aylık şuan da ilk başta da emzirirken çok zorlanmıştım 1 hafta da geçmişti geçenler de yine oldu ama fazla sürmedi sürekli onu emzirdim acısına alışayım diye az önce yine emzirdim ama dayanamadım acısına geçen ki gibi değil belli ne önerirsiniz meme ucu yarası için sanırım artık 2 alt dişi var o yüzden ısırdığında yara yapıyo yoksa durduk yere mi kafam karıştı