Filiz_akn Yagmur-Hafsa merhaba bende grip oldum bebeğime maskesiz asla yaklaşmadım ama ona rağmen minik grip oldu sizde maskesiz yaklaşmayıp dikkat ederseniz bol sıvı tüketirseniz umarım çabuk atlatırsınız
Papatya-ya Yagmur-Hafsa ablamda grip olmuştu emzirirken, emzirme esnasında yakınlık olduğu için maske takiyordu sütten geçmiyor ama geçmiş olsun 💛
Mistikestik Yagmur-Hafsa bebeğiniz tam tersi bağışıklık kazanır çok kötü bir hastalık olmadığı sürece annenin bazı rahatsızlıkları sütten şifa olarak gidiyor bebeğe antikorlar taşınıyor büyük bir mucize ☺️
Yagmur-Hafsa Filiz_akn bende emzirmek dışında kucağıma almıyorum çok zor onu öpüp koklamamak ama sağlığı herşeyden önemli teşekkür ederim🤗
Merve_bolat Yagmur-Hafsa bende hastaydım doktora sorum geçebilir dedi maskesiz dolaşmayın dedi bulunduğu ortamı havalndırın dedi çok şükür öksükle atlattı kızım