Juulidee Kızlar iyi geceler bi sorum olacak size ? 7 aylık bir bebeğim var ek gıda verdiğim zaman otutturarak yedirmiyorum yutamıyor bende hafif yatırır pozisyonda veriyorum hepsini yiyor bu sizce doğru mu öneriniz denir ?
merkurkedisiii Juulidee Yararlı yada zararlı diye savunamam ama 8. Aya girene kadar o şekilde yedirdim sonra bi baktım kendisi zaten oturarak yemek istiyor yavaş yavaş mama sandalyesine geçtim şuan 8 ay 16 günlük. Çok yatar pozisyonda olmadığı süreç içerisinde ben sıkıntı yaşamadım
Juulidee merkurkedisiii tamamiyle desteksiz oturamıyor 2 kere denedim her yer battı o yüzden hafif yatırır pozisyonda yedirdiğini zaman yiyor maşallah normal mi diye sordum ama yukarıda yorum yazan bayan ne dedi anlamadım ? Bu arada yorumunuz için teşekkür ederim 🥰
Juulidee merkurkedisiii hayır yukarıdaki bayan ne yazmış anlamadım kırmak istemiyorum siz bir deneyin diye ama …. Sanırım bana saydırıyor