Fatoss2107 tedirgin olmayin yüksek ihtimalle göz kanalı tıkanıklığı var bebeğinizde. Benim bebegim 6,5 aylik sizin gbi dogumdan 1 1,5 ay sonra tıkanıklık başladı goz dokturuna ve cocuk doktoruna götürdüm 1 yaşına kadar cerrahi bi müdahalede bulunulamiyormus. Fakat goz pinarina ellerinizi temizce yıkayarak tek parmaginizla nazikçe masaj yapmayı öğrenin ben belki gunde 10 kez temizliyordum bebegim gözlerini. Buarada doktorlar soylemesede anne sutu ile temizlerseniz bebeginiz çapaklari cok daha geç çapaklanır ve streil olur. Masajla umarim geçer çokta dert etmeyin cogunlukla geçiyor gecmese bile tedavisi var. Sağlıkla kalın 😊