Merhabalar herkese oğlum 3 ay 10 günlük. İlk anneliğim olduğu için sorup bilgi almak istedim. Bir arkadaşım var çocuğunu 3 aya girince oturtmaya başlamış onun da ilk anneliği oturtmaya başla yavaş yavaş dedi şimdiden başlamak doğru olur mu ? Benimle deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz 🙏♥️🌼