2 aylık erkek bebeğim var dün geceden beri bi sıkıntı var sanki. Dün çok dikkat edemedim ama bugun emin oldum çişi gelince ayaklarını karnıma çkip ıkınmaya başlıyor 3-4 dk sonra çişini yapnca rahatlıyor. Neden böyle gapıyır başına gelen varsa lğtfen yardımcı olsun be yapacağımı bilmşyorum.