zynp_dmr daha çok küçük bende oglum otizim mi diye kafayı yicektim , değilmiş sizi anlıyorum ama 6aylik bebekten öyle büyük şeyler beklemeyin gelişimi geriden de gelebilir konusma taklit etme gibi. Bu günlerinizi bunu düşünmekle harcamayın zamanla zaten belli edecektir kendini. Bazi takıntıları normal çocuklar da yapar. Benimkide çamaşır makinesine oturup bakardı, arabanin tekerinide cevirirdi , donup dururdu masa etrafinda. Yani olumlu yönleri olumsuz yönlerinden çok ise endişe etmeyin. İleride doktorunuzla konuşursunuz zaten bu konuyu. Sağlıkla büyütün bebisinizi😊