Cennetagaci Havva555 Çok normal tabi. Kendisini hala anne karnında zannediyor. 40 ı çıkana kadar uyurlar ama siz uyuyor diye bırakmayın emzirmek için uyandırın 2 saatte bir. Sarılık olmasın kan şekeri düşer o da uyutur.
Feyzosunannesi Havva555 daha yeni dünyaya alışmaya başlayacak, siz mutlaka iki saatte bir uyandırın besleyin karnını doyuran sarılık olmasın
Dugu Havva555 2 saati bile beklemeyin siz sürekli emzirin. İki göğsünüzde eşit emzirin. Dha sonra emzirmeyince birinde süt az diğerinde fazla oluyor. İlk zaman hep uyuyolar
Havva555 Bugun doktora gtrdım sarılık var bıraz takıp edecegız dedı sureklı emzırıyorum insallah degerı duser