Kızımız bizimle aynı odada park beşiğinde uyuyordu, geçtiğimiz günlerde yatak odamızda tesisatlık bir sorun çıkınca gelen giden olacak çalışma yapılacak diye beşiğini karşı odamoz olan küçük oturma odasına aldık. Parkelerde sökme yapıştırma işlemi oldu ağırlık olması için kova kova sular aralıklı olarak kondu haliyle kızın beşiğine yer kalmadı zaten daracık bi yatak odamız var. Odadan karşı odaya kızımı görebiliyorum duyabiliyorum diye biz kendi odamızda yattık kızımda karşı odada beşiğinde uyudu. Bu gece ayrı odalarda uyuduğumuz 4. Gecemiz ve hiç bir aksilik yada farklılık yok her şey yolunda👍🏻😊 kendi odasında ki fazlalıkları çıkartıp bir düzen oluşturmanın ve artık kendi odasında uyumasının vakti zamanı geldi sanırım🌸 Sizlerin oda ayırma süreci yada tercihi nasıldı, nasıl ilerledi özellikle yaşı gelmeden?