İyi geceler sevgili anneler geçende paylaşım yapmıştım kızım Haziran 25 de 3 yaşına giricek 4yaşndan gün alacak yani Nyse iki hafta olacak bezi çıkardık kızım toplasak 2 yda 3 kez tuvalete işemiştir hep yerlere yaptı iki halımı yıkmaya gönderdim mutfak ve oturma odasının halısı var kaldırmadım küçük bebeğim olduğu için sonra bu gün bi işedi oturma odasına delirdim çok bağırdım kızdım baya tehdit ettim tamam diyor yapmicam diyor yine yapıyor sonra elini bacak arasına soktu bi ara çişi vardı sanırım kaptıysa. Kabul etmedi çışı olduğunu sonra mutfakta oturuyorduk bi baktım oraya da yapmış sinir oluyorum kızsam sonradan vicdan azabı çekyorum üzülüyorum bende yıprandım oda ne zaman ögernecek çok yoruldum napmam lazım halılarım gelene kadar bezlemicem ama sonra tekrar beslemeyi düşünüyorum çünkü anlamıyor mu içine mi gelmiyor bilmiyorum mu nedir bu anlamadım