Merhaba kızlar bebeğim gece uykusinda uyku geçişlerinde ya da acıktignda ağlıyor gözü kapalı oluyor. yine öyle oldu aldım hemen emzirdim sonra yatağına koyuyordum uyku semesi nasıl yaptım bu hatayı bilmiyorum kafasını beşiğin tahta kısmına vurdum ama çok sert gelmedi ve hiç ağlamadi ben korkup ses yapınca bir gözünü açtı sonra yine kapadı uyudu.
Birşey olmuş Mudur ki endişeliyim çok kendime kızdım ama insanız işte 🥺