DesorLiviya merhaba. Oğlum 12 aylık. Tatil için iki hafta önce Afyon’dan İzmir’e gelmemizle çocuğun iştahının kapanması bir oldu. Eskiden gayet güzel ek gıda alan yavrum şu an sadece anne sütü ile besleniyor. İki farklı doktora sordum. İkisi de sıcaklardandır, zorlama dedi. Zorlamıyorum ama bakalım nereye kadar sürecek bu yememe durumları. 🙁