Merhaba kızlar benim kızım 3.5 aylık meme reddinden dolayı sütümde azalma oldu ne yaptıysam olmadi manüel pompa ile sağdım ama belli bir zaman sonra ellerim ağrımaya başladı onun yani sıra kızım cok ilgi istiyen bir bebek olduğunu icin her dakika sağma yapamadım emzirmeye sıra gelince uyku zamanlarında ve uykudan uyanınca verdim o şekilde alıyordu ama son zamanlarda sütüm de azalma fark ettim acaba elektirikli pompa alsam faydası olur mu cunku gün icerisinde emmiyor az geldigi icin cok agliyor bana yardım eder misiniz ?