Zeynepyldrmgzn bence üstüne varmayın. Hastalık çocukları çok yıpratıyor. Benim kızımda 19 aylık yeni zatürre geçirdik 1 hafta hastanede yattık. Ondan önce de enfeksiyon dan yattık. Şu 1 ay içinde yavrum neler çekti. Haliyle yemedi. Üstüne varmayın. Hastayken birşey yedirmeye çalışmayın üstelemeyin daha çok tiksinir yemekten. Hastayken iştahsız olmak Allah’ın bize sunduğu bir nimet. Şöyle düşünün, organlar hasta bir sorun var. İştahsızlık başladı. Vücut hastalıkla savaşıyor. Sen yemek yiyorsun. Vücut hastalıkla uğraşırken birde yemeği hazmetmekle sindirmekle uğraşıyor. Çok zor. Çok yük biner. İyileşmek daha zor olur. Bırak birşey yemesin hastayken. Açlık şifadır. Vücut tazelenir yenilenir hastalıktan kurtulur. Kızınızın üstüne ne kadar varırsanız ye diye o kadar kaçar. Ben öyle yapmam. Ona özel hazırlamam. Hastalık harici yemediği zaman alırım önüme yemeği ben yiyor gibi yaparım o da gelir yemek ister. Bu taktik aşırı işe yarıyor. Ona teklif dahi etmem.