Bende beşiğine yatırıyorum ama gece uyanıyo yanıma alıp emZiriyorum o ara ikimizde dalıyoruz zaten çok hoşuma gidiyo onunla uyumak 3 buçuk aylık benimkide alışır diye de korkmuyorum o yanımdayken benim içim çok rahat ediyo tabi sabaha karşı anca alıyorum yanıma