Fatmaozkykk Merhabalar hanımlar ben yeni anne oldum da bebeğim emiyor ve süt ağzına gidiyor görüyorum ama 15 20 dk da bekliyorum emmesini ama sonra hic emmemiş gibi ağlamaya başlıyor sizce bunu neden yapıyor gerçekten doymuyor mu?
Brnmoms Fatmaozkykk yenidoğan bebişlerin huyu o :) çiş sayısı önemli günde min 6 çişli bez diyor doktorlar.
Babyarask Merhaba ben de yeni anneyim Sanırım gazdan oluyor emin olmuyorsan doymadigindan sütünü biberonla sagip ver ben öyle yapıyorum yetmiyor da olabilir
2021_asel aybikreis Çişlı bez sayılarına bakıp anlarsın doydugunu o senın kokunu almak ıcın oyke kalmak ıstıyoddur bırde gazını muhakkak cıksr ondan da aglıyır olabılır
Vgc Fatmaozkykk ben de 10 dk 15 dk emzirmeye çalışıyorum ama doymuyor zaten onunla peşine 30 cc falan anne sütü ya da mama veriyorum şırınga ile meme reddi yaşıyoruz zor emziriyorum bazen hiç almıyor bazen alası geliyor