8 aylık bebeğime kız kardeşim dondurma yalatmış ve o gün bahçeye gitmişler doktor işlerim vardı anneme bırakıyordum 1 haftadır. Sonuç 3 gündür geçmeyen burun ve geniz akıntısı, hafif ateş vardı ama vücut ateşi geceden beri 36 fakat elleri ve ayaklarının altı çok sıcak. Doktora götürmedik 3 ay öncede benzer bi üşütme durumu olmuştu burun spreyi fitili ve şurubu var onları verdim doktorumuz antibiyotik vermeyi sevmiyor zaten o yüzden evdeki ilaçları yeterli gördüm. Neden olur böyle el ayak ateşi? Birşey diyince annem kavga ediyor benle çok pinpiriklisin falan diye 😑