Zacquish
Siz memeden kestikten sonra nasıl uyutuyorsunuz deyince geceyi keseceksiniz sandım, tamamen emzirmeyi kesmeyi demiyorum 🙈 Evet dış çıkarma sürecinde çocuğun emmesi iyidir, ben de 27 ay boyunca emzirdim ama gece beslenmesini daha zor kestim. Şimdiki aklıma olsaydı 1 yaşında gece beslenmesini keserdim.
Ben emzirme bittikten sonra salladım 3 yaşına doğru da kendi kendine uyumak istedi.