Arkadaşlar meme reddi yaşıyorum arada mama vereyim diyorum ama içmiyormuş kaşıkla enjektörle biberonla veriyorım kabul etmiyor ağzından çıkarıyor tekrar mamayı ağzında bekletiyor yutmuyor önceden içerdi meme reddi olduktan sonra mamayı da içmiyor 😞 böyle olan var mı içinizde nasıl bi yol izliyorsunuz