Arkadaşlar merhaba 19 mayısta normal doğum yaptım ve haftada 3-4 kez idrarırımı tutamıyorum ve kaçırıyorum doktora gittim bugün idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi antibiyotik yazıp gönderdi 15 gün içinde geçmezse bant yapıştıralım dedi başına böyle birşey gelen oldu mu veya duyduğunuz nasıl bi yol izlemeliyim psikolojim bozuldu misafirim gelecek bayramda kalmaya kayınvalidemlere gideceğim çok korkuyorum orada da böyle olursa diye