Yenianne96 yani annelerin şu kilo karşılaştırma postlarına ayar oluyorum. Ne yani ben burada aaaa çok kilolu maşallah kilosu yerinde dersem kilosu yerinde oluyor, aaaaaa çok zayıf kalmış şekerim dersem zayıf kalmış mı oluyor. Buradan kalkıp birisi kendi çocuğunun kilosunu yazıcak ve belki sizin bebeğinizle aynı ayda olmasına rağmen daha kilosu olucak ve sizde kendi kendinize acaba benim bebeğim zayıf mı kaldı kilo mu almıyor site dertlenip, düşünüp duracaksınız. Bu durum hiç şaşmaz. Sizce nasıl sorusunu sağlık ocağı hemşirenize ya da doktorunuza sorunuz. Burada kendi içinizde bir Kıyasa girmek sadece sizi üzer. Ben sizi etkilememek adına sizinle aynı günde ve ayda olan bebeğimin kilosunu yazmayacağım. Ne siz üzülün ne başkası. Burada verilen cevaplar bir onay mercii olmadığı için dikkate almamanızı tavsiye ederim.