Merhaba güzel anneler çok yorulduk çok yıprandık uykusuz kaldık yılmadık yıkılmadık geride bıraktık diyeceğimiz günler de gelir insallah bebeğim 2 ay 9 günlük aslında çok gazlı bir beek değildi ama 2 ayına girdiğinden beri uykularından uyanmaya emerken ağlamaya emmemeye basladi bir gece sabaha kadar kustu doktora götürdüm tabi hemen gaz sancısı çekiyor dedi ben çok şaşırmıştım çünkü bebeğim ağlamıyordu kolik bebekler gibi uykuları parca parca emerken memeyle savaşıyor ve emmiyordu ama ağlama yoktu gaz için bir video kesfettim şimdiye kadar doktorların gaz masajlarını yaptım hep ama buna ilk kez denk geldim uyguladım 2 gündür tuvaletini yapmayan bebeğim 15 dk sonra tuvaletinı yapmıştı simdi surekli o masajı uyguluyorum bebegim masallah gazman cikti sonradan olma 😂😂faydalanmak isteyenler icin linki birakiyorum ilaveten bebeğim uyurken ıkınırsa dizlerini karnina itip gazini çıkartıyorum uykuda daha kokay cikariyor gaz damlalarindan baska hicbirsey vermiyor bebegime insallah faydalananlar olur hepinize gazsiz gunler dilerim ❣❣❣https://youtu.be/Qlr1sEOXmzU