Mehtap38 Bebegimin besin alerjisi vardı..En son burun tıkanıklıgı olustu..Gündüz akiyor gece tıkaniyor..Bahar alerjisi de olabilir…13 gündür gecmedi..Rhinfant sprey kullandım..geçer gibi oluyor ama tekrar baslıyor…Siz ne kullaniyorsunuz acaba?
Tutkuayk Mehtap38 physıonase burun mazal sprey canım ben bunu kullamdım benım kızım 4 aylık cok ıyı geldı serum denız suyu