Bebeğimin doğduğu haftadan beri ağzında pamukçuk var dili bembeyaz. Başlarda problem etmemiştim ama sanırım acı veriyormuş ona. Bugün ağzının içine baktığımda damakları bembeyaz haldeydi sanki çürümüş gibi duruyordu eti bilmiyorum normal mi. Cuma günü sağlık ocağına damla yazdırdım pamukçuk için ama hala faydası olmadı. Karbonatlı suyla sil diyenler var ama yutarsa diye korkuyorum bir de zaten ağzını açmıyor dilini çıkarmıyor. Bugün sadece ağlarken gördüm ağzının içini. Şunu yaptım geçti dediğiniz bi öneriniz var mı