O kadar kötü ve iğrenc bir tecrübem var ki hiç anlatmak istemiyorum, 13 - 14 aylıkken bir uçak yolculuğu yapayım dedim normalde 3. Binişiydi ama uçak yolculuğu azap oldu 3saat boyunca sesini kesemedim ağladı korktu galiba ortamdan bu sefer de kustu her yerim onun her yeri kusmak oldu ve hala da ağlıyordu hayatımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım asla susturamadım , uçaktan inince artık sinir krizi geçirip ağlamaya başladım tek tavsiyem tek başınıza yolculuk yapmayın aşırı zor bebekle, bir de her bebek korkacak diye bir şey yok oyuncak sevdiği bi şey yada çizgi film izliyorsa idare edebilir sizi