Her alt değiştirmede sürüyorum. Bepanthol, sudocrem vs gibi bahsedilen ürünler pişik kremi değil bariyer kremdir. Oglum neredeyse 1 yasında ve cok sükür simdiye kadar hiç pişik olmadı. Mustelanın 3-2-1 bariyer kremini kullanıyorum doğdugundan beri. Cildi cok hassas olmasına rağmen pişiği önlediğini düşünüyorum.