Benimkinin de karnı çok gurulduyor du canım şuan 3 buçuk aylık geçti ama 1 ay önce baya büyük insan karnı gibi sürekli ötüyodu gazı vardır muhtemelen ama yakında geçer bence canını sıkma o aylar en çok ağladığı zamanlar oluyo gazın en çok olduğu zamanlar şuan düzeldi bak