Birdunyabircennetannesi Adetim 8 gün geçti hala olamadım. Spiral kullanan anneler yardımcı olur musunuz?
bjkbb Birdunyabircennetannesi benim taktıralı bir buçuk yıl oldu ama her ay gecikir 10 12 gün falan hemde.
Sadem01 Birdunyabircennetannesi hormonlu spiral taktirdiysaniz adet kanamasini kesebilir bile bakırlı spiral de böyle bir durum yok.
Ndrg-12 Birdunyabircennetannesi taktırdım hala adet olmadım. İki ay oldu. Taktırırken de adet değildim zaten. Hala olmadım
Hnddd Birdunyabircennetannesi bende de spiral takılı her ay bende korkuyorum ama çok dengesiz artık adet dongum 40 günde bir olmaya başladım oluncada 10 gün suruyor. Bence korkmani gerektiricek birşey yok kaysaydi çok kanaman olurdu diye biliyorum.
Birdunyabircennetannesi Masalmeva İlk 3 ay baya yoğun geliyor kanama ama ben taktirali 5 ay oldu ilk 3 ay düzenli oldum hatta erken bile oldum şimdi gecikti anlamadım
Birdunyabircennetannesi Ndrg-12 Yok canım ben doğumdan hemen sonra olmustum spiralide adetken taktırdım 5 ay oldu 3 ay düzenli oldum 4. Ay 2 gün gecikti bu ay 8 gün geçti hala olmadım
Ardabebek Birdunyabircennetannesi üzerinden cok zaman gecmıs ama benımde gunum 5gun gecti daha sonra adet oldunuz mu test yapıyorum hep negatif kan vermedım ama cok korkuyorum😔
Birdunyabircennetannesi Ardabebek Adet gecikmesi yapıyor spiral. Hatta ben olmadım bildiğiniz 2 3 ayda bir oluyordum bana yaramadı çıkarttırdım spirali