Hanımlar bebeğim 7 buçuk aylık. Bebeğime suan bizim haricimiz annem ve babamla bakıyoruz yani birlikte yaşıyoruz. Bebeğim onlarada benim kadar ilgili seviyo hiç huzursuz olmadan duruyo yani sanki benim bi farkım yokmuş gibi. Hatta babama cok düşkün o sürekli gezdiriyor kucağında falan. Annem ya da bendeyken babamı görse ona gitmek istiyo elini uzatıyo. Bana ayrı bi düşkünlüğü olmaması beni biraz üzüyo gibi. Bizim haricimiz dışarıdan insanları yabancılar asla gitmez kucağına falan. Şimdi bana karşı güvenli bağlanma olduğunu nasıl anlayabilirim ? Güvenli bağlanması olmadığı için mi bendeyken babamı görünce ona gitmek istiyo ? 🙁