Dermin sizin sağdığınızla bebeğin emdiği miktar arasında inanın dağlar kadar fark var. Siz moralinizi yüksek tutun, bol sıvı tüketin, bol bol bebeğinizle ten teması yapın. Çişli bez sayısına bakın, hala aç kaldığını düşünüyorsanız mama takviyesi yapmaz da sizi kötü bir anne yapmaz, tersine bebeğine duyarlı,ilgili ve sorunlu bir anne yapar❤️ Sağlıkla büyüsün yavrunuz ❤️🧿