2gundur kızım sürekli agliyor kucağımda gezdiriyorum aynanın karşısına geçiyoruz gülücükler atıyor ayakta durunca bisey yok oturunca çığlık kopuyor uyumak istemiyor mama yedirirken tutturana kadar ter içinde kalıyorum ilk uyanınca bisey yok yine 5-10dk sonra başlıyor ağlamaya neoldu anlamadım babamızı işten çağırıyoruz hastaneye gitmek icin o gelene kadar susuyor geri gidiyor adamcağız