Bizimkide geçen ay 7600 dü şuan ne kadar tam bilmiyorum 8′i geçmiştir ben 3 numara kullanıyorum ama benim bebeğin boyu olduğu için zayıf bi bebek tombul bi bebekse 4 numarayı tercih edin mutlaka.. Çünkü 2 gün arayla akrabamla doğum yaptım bebeklerimiz aynı kiloda ama onun bebeğinin boyu kısa olduğu için tombiş bi bebek onlar 4 nunara kullanıyorlar bu yüzden bu bilgiyi vermek istedim :)