Her akşam aynı şey sinirden saçımı başımı yolucam en sonunda 😭 saatlerce uğraşıyorum uyusun diye ya saatlerce saalıyorum ninni söylüyorum kucakta sallıyorum beşiğe koyuyorum yok yok uyumuyo cin gibi gözleri açık bekliyo. Bi akşam 10 buçukta uyuyo diğer akşam 11 buçukta bazen 12 de ne düzen var ne bişe sinir krizi geçiricem artık