Busraata nerde oturuyorsun. ben evde askı işi yapmıştım askıların kancalarını takıyordum 1000 tane, yaklaşık 10 koli 100 tl’ydi. iş kolaydı ama kötü tarafı kolileri kendim eve çıkarıp kendim aşağı indirip teslim ediyordum. ve büyük koliler yani küçük değil ağır oluyordu taşıdığıma değmez diyip yapmaktan vazgeçtim. sonra şu marketlerde ki plastik çatal bıçaklar var ya paketli şekilde. onlardan paketleme işi aldım makinesi vardı 5er 5er paketleyip makinede paketin ağzını yapıştırıyordum 1000 tanesi 30 tlydi o da aynı şekilde kolileri taşı vs (küçük kolilerdi) bunda da değmeyecek olan kısım elektrik kısmı. çünkü el oyalayan bir iş çatalları düzgün aynı yönde dizip paketlemek gerekiyor oyalıyordu. bende çocuk olduğu için ancak geceleri yapabiliyordum ışık açık ee insan sıkılıyor tv açık vs derken aldığın 30 liradan fazla elektrik parası veriyorsun zaten yapmaya değmezdi onu da yapmayı bıraktım. boncuk işi alıyordum tanesi 1 tl’den o da oğlum boncukları al dök dağıt vs derken sinir hastası olacaktım en sonunda onu da bıraktım 😅 en son tekstilden iplik temizleme işi aldım. tanesi 15 kuruş tişört vs oldu mu kolay aslında ama onunda zor kısmı tişörtleri yüzüne çevirip üst üste dizip 10lu katlıyorduk. yani direkt temizleyip çuvala koysam kolay ama çevir katla falan o da çok uğraştırıyor 15 kuruş için değmez. kapüşonlu sweet yada hırka vs oluyordu iplik içinde temizle temizle bitmiyor onlarda 15 kuruş. her işi aynı fiyattan verdikleri için almaktan vazgeçtim. insanları sömüyorlar. firma işi 50 kuruşa veriyorsa onlar millete 15 kuruştan yaptırıp kalan 35 kuruşu cebe atıyor enayi yerine koyuyorlar. velhasıl hiç evde iş yapmaya değmez artık çok ucuza veriyorlar çünkü. benim annem yıllar önce aşağı yukarı 7-8 sene önce temizleme işini 10 kuruştan veriyordu ev hanımlarına, bu zamanda 15 kuruşa iş mi yapılır çok çok ucuz