Derya2867 5 aylık kızımın bıngıldağı nabzı gibi atıyor normal mi bu durumu yaşayan var mı herhangi bir ateş kusma vs yok sadece burnu tıkalı
Masalmeva Derya2867 bizimkide bi ara cok atmisti ama bi sorun olmadi cnm bingldak arada atarms ztn doktor demisti bunun icinmj geldin diye
Tubasahra Derya2867 Normal arada olabilir o atma.Ben de ilk gordugum de cok korkmustum Busrabsr Muhtemelen susuzluktan olmus.Su icirin,emiyorsa bol bol emzirin.Benim kizim da cokme olmustu doktor susuzluktan dedi
Selen16 Çok normal bizimki 7.5 aylık oluyor çökme gibi oluyor sonra atıyor nabızdan tamamen doktoruma sordum gayet normal dedi
NehirVolkan Derya2867 heyecanlandığı zaman yada hıçkırdıpı zaman oluyordu ara ara kızımın normal diye biliyorum
Senanurkmrc Derya2867 normal bişey o. Bazen iner bazen şişer hatta. Ekstra kusma ateş yoksa sorun yok