Erdempasam yok canım 6 ayı doldurmadan önermiyorum gerekte yok diyo dün götürdüm hatta ben iki ayrı doktora gidiyorum valla bu sefer diğerine gittim oda aynısını söyledi emzirmeye devam olur böyle süreç dedi çok içim rahat etmiyor dersen mamanın içine bir tane cicibebe koy günde bir kez 60 ml ver dedi ben şimdi
Mamayla kaşık maması yapıyorum iki gündür onu veriyorum iki tatlı kaşığı yine içim rahat etmedi