adm kayıt yapıldıgı zaman beklenen doğumla gerçek doğum tarihi yazabilsek bebeğimiz atak haftasına girdiği zaman bildirim gelse atak haftası diye. Biz de paniklemesek acaba bebeğim niye huyunu değişti neler oluyor diye, bilsek ki atak dönemi yaşıyor. Bide diyelim ki bebek 6 ayına girdi ek gıdaya başlamamız gerektiğini hatırlatan bildirim gelse yada nasıl yapacağımıza dair örnekler sunulsa bunlar hepsi ana sayfada olsa ne bileyim böyle bölmeler falan olsa atak haftası işte bilmem atağın bitmesine atıyorum 10 gün var. Işte ek gıdaya başladık mı hadi bugün yoğurt tadımları başlasın yada atıyorum püreye başlayalım mı diye böyle şirin şirin yazılar olsa bebegimizi böylece takip etsek bu kadar postta açılmasa her ağızdan bi ses çıkmasa bence daha hoş olur. Naçizane fikrim 🙆♀️