adm mesaj yazarken hızlı yazdınız vs diyor yorumu atmıyor kitleniyor. Kullanıcı adını istediğimiz de değiştirebilsek güzel olur. Fotoğraf ekleme özelliği de olsa mis olur. Tartışma başlıkları böyle alt alta değil de , kategorisel olsa , tıklasak öyle açılsa alt alta kaydırınca donuyor bir süre sonra