adm
++
ikinci el satis etiketi yerine ona ayri bir yer yapsaniz. Almak - satmak isteyenler oradan devam etse. Daha derli toplu olur.
Bebeklerimizin ay ay fotosunu hepimiz cekiyoruz. Ay ay yukleyebilecegimiz ve bunu herkesin gorebilecegi bir yer olabilir ( anne isterse tabi )
anneler icin oyun gruplari olabilir. bir baska anne ile ekrandan birebir oyun oynayabiliriz. Kelimelik oyunu gibi. Motive edici olur.
Hesap silme sizlere mail atarak olmamali. Cogu postta gorduk neden silmiyorsunuz tarzinda yazilar.
Cogu uygulamada oldugu gibi neden iptal etmek istedigimize dair bilgileri girerek kendimiz iptal etmeliyiz.
Uye olmayan kisiler yorum yapamiyor evet ama okumasi da kisitlanmali. Post konusunu gorebilir belki 1-2 yorum ama daha fazlasina gerek yok.
Oooo dusunsem dunya kadar daha cikar benden 😂