Ciseaysion Merhaba arkadaşlar 23 günlük bebeğimiz var sanırım gaz sorunu git gide artıyor kullandığınız bitkisel en iyi gaz damlası nedir ?
Gzdem32 Ciseaysion canım benim denemedihim damla kalmadı en faydalı relaktaz geldi deneyerek bulursun ancak ama relaktaz ve sap simplex genelde işe yarıyor diğerlerine göre
dilaaara Ciseaysion canım benim ki de o civarda başladı kolikiği şimdi 1 ay 24 günlük buzamana kadar 3 damla değiştirdik ilk colinox kullandım ama o ishal yaptı sonra doktor colex verdi fakat o hiç bi işe yaramadı bugün de sab simplex geçtik bakalım faydasını görücez mi
Damlasu23 Ciseaysion 6 ay dr gaz sancısı çekiyoruz ne yaptıysam geçemedi masajlar yağlar duş lar karnına sıcak havlu lar biogaia SAb simplex Nurse harveys zinco mistil her türlü damlayı denedik bizde hiç bişey fayda etmedi ayağının altına acı elma yağı artk psikolojim bozuldu geçmiyo
Bidemett dilaaara sub simpleks de bebeğimde kusma yapıyordu ya işte her bebekte farklı oluyor deneme yanılma 😁
Bidemett Damlasu23 bebek spası denediniz mi? Benim bebeğimde aşırı gazlıydı çok iyi geldi orda masaj vs de öğrendim kendim yapıyorum şimdi düzenlide gidiyor spaya bayağı rahatlattı bende damlada işe yarıyordu ama yanında spa da çok fayda etti
Gzdem32 Canım benimki de aynı 54 günlük bebeğim ben yeni yeni Hindistan cevizi yağı al karnına her bezini açtığında masaj yap biraz faydası oldu inan dene ben her duyduğumu denedim insallah bir an önce geçer
Tazeanne15 Ciseaysion Gaz damlası nurse kullandım daha kötü yaptı çok az kimoyon kaynatıp verdim faydasını gördüm gaz damlasının içeriğine baktım zeytinyağı yazıyordu 1 2 çay kaşığı zeytinyağı veriyorun 3 4 günde 1 çok faydasını gördüm nazar değmesin 1 aylığız gaz sorunumuz ortadan kalktı diyebilirim